Opdatering af jeres juridiske aftaler

People Vision Oprydningspakken personalejura HR

Samarbejdsaftaler, rammeaftaler, salgs- og leveringsbetingelser, GDPR dokumenter mm.

Vi tilbyder virksomheder gennemgang af eksisterende juridiske kontrakter og dokumenter. Det kan være alt fra samarbejdsaftaler, rammeaftaler, salgs- og leveringsbetingelser, GDPR dokumenter mm. 

Vi udarbejder dokumenter på dansk og engelsk, og vi oversætter også juridiske dokumenter, hvis der er behov for dette.

Hvad får I ud af at have en aftale, der er juridisk gennemarbejdet af os?

Vi arbejder detaljeret og helhedsorienteret i tæt samarbejde med jer som virksomhed. Det vil betyde, at når vi har gennemgået jeres dokumenter, vil de ikke bare være juridiske korrekte og opdaterede med gældende lovgivning. De lever også op til jeres virksomheds konkrete behov.

Udover at have dokumenter, der altid er klar til at blive fremsendt til samarbejdspartnere, kunder osv., vil I også have fået en forståelse for de juridiske aspekter i jeres samarbejder. Vi oplever, at virksomheder efter vores gennemgang føler, at de generelt har mere styr på situationen, når der skal indgås samarbejde. De føler sig klar og opnår en form for professional stolthed ved deres aftaler og står tilbage med en følelse af, at de kan sidde med ved alle forhandlingsborde, fordi de er klædt godt på.

Dette er en kæmpe fordel for jer, der ikke har fået gennemgået jeres aftaler for nyligt, og som måske ikke bruger dem så tit eller ikke føler, at de er opdaterede nok. Derfor vælger I at gå med de andre virksomheders aftaler (hvilket vi ikke kan anbefale uden, at I har fået dem gennemgået juridisk af nogen, som kender aftaler). Faktum er, at en virksomhed altid får udarbejdet aftaler, der falder i deres favør og ikke i den anden parts uanset, hvor god en samarbejdspartner man er.

Det er i særdeleshed til jer, som har en klippeklistre aftale, der er stykket sammen af flere aftaler og måske noget, I har fundet på nettet hist og pist.

Hvorfor I skal have en opdateret aftale?

Fordi jeres aftale vil tilgodese jeres interesser.

Fordi det er vigtigt. Jeres virksomhed bygger på indgåede aftaler.

Fordi den vil sende et signal til kunder og samarbejdspartnere om, at I er seriøse og professionelle.

Fordi det er undervurderet, hvor rart det er at være ovenpå og have styr på det juridiske.

Fordi I så kan bruge jeres aftaler og ikke andres.

Fordi I en gang for alle får styr på det juridiske fundament i jeres virksomhed.

Sådan arbejder vi med jeres aftale.

Vi modtager jeres aftale sammen med en beskrivelse af, hvad formålet med aftalen er, og hvem den anden part normalt vil være etc.  Derudover vil vi gerne vide, hvorfor I ønsker at opdatere aftalen, og hvad jeres ønsker til den opdaterede og gennemarbejdede aftale er.

Vi læser aftalen og kommer med vores kommentarer/rettelser til den.

Vi tager et møde på teams eller i telefonen og drøfter aftalen og vores kommentarer, og I kommer med jeres ønsker til tilretning af aftalen.

Vi retter aftalen til og sender den tilrettede aftale til gennemlæsning hos jer.

Har I rettelser/ændringer til aftalen, sender I dem til os, hvorefter vi retter den endelig til.

Når vi er færdige med jeres aftale, har I en opdateret, strømlinet, juridisk korrekt aftale som sikrer jer de meste optimale betingelser for jeres fremtidige samarbejder.

Hvad koster det at få vores hjælp?

Et priseksempel på vores mest solgte produkt er gennemgang og tilretning af en aftale.

Prisen for at få en fuldstændig tilrettet og gennemarbejdet aftale på max. 14 sider er kr. 9.995 ex moms.

Vores timepris er kr. 2.065 ex moms.

I er altid meget velkomne til at kontakte os for et prisoverslag på netop jeres juridiske opgave. 

Vi er klar til at tage et uddybende og afklarende møde, uden forpligtelse for nogen parter – og til at give jer vores syn på, hvordan vi kan hjælpe netop jeres virksomhed.